Autofabrikanten kiezen voor directe benzine-inspuiting. Het blijkt een weg naar efficiency en schone uitlaatgassen. Dergelijke motoren betrouwbaar laten draaien op LPG met inachtneming van die uitgangspunten is een prestatie van formaat. Wij stellen het Direct LiquiMax systeem (DLM) van prins Autogassystemen voor, dat ruimschoots aan die voorwaarden voldoet.
Het Prins Direct LiquiMax Systeem is ontwikkeld voor bi-fuel en mono-fuel LPG toepassingen op auto’s met direct ingespoten brandstofsystemen.
Het Direct LiquiMax systeem is ontwikkeld voor motoren met direct ingespoten brandstofsystemen, wat betekent dat de brandstof onder hoge druk (20-200 bar) direct in de cilinder wordt ingespoten in plaatse van in het inlaatspruitstuk (port injection).
Het Prins Direct LiquiMax LPG systeem presteert net zo goed als het originele benzine systeem dankzij het gebruik van bestaande OEM-DI componenten. Met Direct LiquiMax zal de berijder geen verschil voelen in het rijden op gas of op benzine.
Belangrijk om te weten:
- LED kleuren van brandstofkeuzeschakelaar naar wens aan te passen
- Uitgebreidde diagnosefuncties, diagnosesoftware is onderverdeeld in Basis and Geavanceerd
- Geïntegreerde checklist voor omschakelprocedure, dus snelle diagnose
- Modulaire Plug & Play kabelboom
- “Freeze frame” informatie voor de eerste twee foutmeldingen
- 32-bits ECU van OEM-Kwaliteit
- Eén diagnosetool voor alle Prins-systemen
- Hoeveelheid gas in tank ook zichtbaar als men op benzine rijdt
- Geen RPM module nodig
- Stroomverbruik slaapstand ECU < 1 mA
- Voldoet aan R67-01 en R115 regelgeving
- 2 jaar garantie
Meer informatie? Neem direct contact op